200 odpowiedzi na pytania z marketingu

200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2013
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-7641-864-3
Format:
16.0x23.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
312
55.00zł


Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu