Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja

Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 007
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-235-0298-2
Format:
13.5x20.5cm
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:
144
20.00zł

Monografia z dziedziny psychologii społecznej dotycząca mechanizmów przypisywania winy oraz zagadnień związanych z myśleniem stereotypowym. Część pierwsza prezentuje podstawowe teorie pomocne w atrybucji winy, często nieobecne w języku polskim, druga – wyniki własnych badań autorki. Cenna lektura nie tylko dla psychologów i studentów psychologii, ale również socjologów, pedagogów, politologów i dziennikarzy.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu