Badania ilościowe i jakościowe w studiach nad komunikowaniem

Badania ilościowe i jakościowe w studiach nad komunikowaniem
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2017
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-229-3561-3
Format:
16.8x23.8cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
220
39.00zł

Niniejsza publikacja ma wskazać najczęściej stosowane oraz nowe metody wykorzystywane w badaniach nad komunikowaniem. Wskazuje na zalety i wady każdej metody, pozostawiając czytelnikowi możliwość wyboru najskuteczniejszej drogi realizacji założonych przez niego celów badawczych. Jak widać po przykładach zaprezentowanych w opracowaniu, w naukach o komunikowaniu występuje szeroka gama możliwych przedmiotów do analizy. Przegląd metod ilościowych, jakościowych oraz hybrydowych opiera się między innymi na badaniach dziennikarzy, odbiorców, zawartości mediów, a także dyskursu prowadzonego na ich łamach.

W Polsce ciągle brakuje prac dotyczących kwestii warsztatowych, więc ta publikacja ma wypełnić ową lukę i być głosem w dyskusji na temat ważności i poprawności metodologicznej w naukach o komunikowaniu.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu