Badania marketingowe w praktyce

Badania marketingowe w praktyce
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2 001
Wydanie:
II, zmienione
ISBN:
83-208-1338-7
Format:
14.0x20.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
159
15.75zł

Książka ta: przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, przedstawia znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych, podaje zasady współpracy z tą agencją, podaje przykłady rozwiązania problemów zawartych w studiach przypadków, wskazuje jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań.

Artykuł przeceniony- bez prawa zwrotu.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu