Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2012
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-208-2024-9
Format:
16.2x23.7cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
361
64.90zł

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu