Blogowanie w biznesie

Rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów

Blogowanie w biznesie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Robson Kinga
Tytuł oryginalny:
Blog Marketing: The Revolutionary New Way to Increase
Wydawca:
Rok:
2007
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-60501-47-4
Format:
16.7x23.4cm
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:
232
33.00zł


Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, tłumaczy dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.

Pokazuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na kształt strategii marketingowych, innowacje produktów i powstawanie nowych rozwiązań, które odmienią Twoje przedsiębiorstwo.

W książce są przykłady wiodących w świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu