Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego

Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2013
ISBN:
978-83-7525-862-2
Format:
16.5x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
252
39.90zł


Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.
Od autorki

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu