Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania

Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2017
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-62015-92-4
Format:
16.8x23.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
322
43.05zł

W dokumencie Zalecenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku opublikowano listę ośmiu kluczowych kompetencji, które współcześnie są niezbędne człowiekowi w procesie uczenia się przez całe życie. Kompetencje kluczowe, na które składają się wiedza oraz umiejętności mają szczególnie ważne znaczenie w rozwijającym się społeczeństwie wiedzy, umożliwiają szybsze dostosowanie się do gwałtownych zmian w świecie. Kształtowane w procesie edukacji mają szansę w życiu dorosłym człowieka być czynnikiem innowacji i produktywności, a ponadto wpływać na jego motywację i na jakość pracy.

W publikacji, będącej pierwszą z serii książek (druga to „Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjna”) autorzy odwołują się zaleceń unijnego dokumentu i wprowadzają czytelnika w teoretyczną i metodologiczną problematykę badań kompetencji kluczowych uczniów. Opisywane analizy dotyczą osób w różnym wieku, obejmują różne kompetencje kluczowe. Prezentowana publikacja jest wynikiem zaproszenia do dyskusji wielu pedagogów i psychologów z różnych ośrodków akademickich w Polsce. Jest ważnym głosem w dyskusji nad rozwojem kompetencji w procesie edukacji.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu