Komunikacja w mediach społecznościowych

Komunikacja w mediach społecznościowych
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2012
Wydanie:
II
ISBN:
978-83-7722-487-8
Format:
14.0x21.5cm
Oprawa:
Twarda z obwolutą
Liczba stron:
209
34.90zł


Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu