Konsumpcja. Determinanty, teorie, modele | Pracownia Testów Psychologicznych

Konsumpcja. Determinanty, teorie, modele

Konsumpcja. Determinanty, teorie, modele
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2012
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-208-2022-5
Format:
16.2x23.7cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
296
59.90zł


Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany demograficzne, a także wyłanianie się nowego porządku ekonomicznego i politycznego. Konsumpcja stała się jedną z ważniejszych kategorii nie tylko w ekonomii, ale także w innych dyscyplinach społecznych, szczególnie w socjologii, psychologii czy antropologii. Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji pozwala na zrozumienie preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne. Autor, widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji.

Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być ona również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji. Zainteresuje ona słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zachowań indywidualnych podmiotów na rynku oraz menedżerów.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu