Chmielewski Zbigniew (red.)

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Problemy i wyzwania public relations w świecie badań i praktyki

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś ...

50.40zł

 

Public relations w czasach mp3 i Internetu

Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR corocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich ...

48.30zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu