Knecht Zdzisław

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Public relations w administracji publicznej. Teoria, praktyka, badania

Czytelniku - w tej książce znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania:- jak powinny wyglądać relację między urzędnikiem a interesantem- jaka jest opinia interesantów o urzędach w Polsce i za granicą- co robią, a co powinni robić dla nas urzędnicyUrzędniku - jeśli chcesz podnieść prestiż swojego zawodu, przeczytaj:- jak pracować, aby zdobyć zaufanie i uznanie obywateli- na czym polegają sukcesy public ...

40.95zł

 

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków.

Racjonalne public relations to sztuka:

- współpracowania nie tylko z mediami,

- wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,

- realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,

- zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,

- budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,

- pokonywania kryzysów, tak aby ...

29.19zł
$nbsp;

 

Zarządzanie i planowanie marketingowe. Wyd. 2 popr.i rozsz.

Popraw swoją skuteczność – zacznij od marketingu, który wspiera sprzedaż!

Czy:

- znasz sposoby organizowania działalności marketingowej?

- wiesz, jak bardzo może pomóc dobrze określona misja i strategia przedsiębiorstwa?

- potrafisz opracować skuteczny plan marketingowy?

- umiesz właściwie kontrolować i motywować pracowników?

Jeżeli chcesz poznać ...

30.50zł

 

Zarządzanie marketingiem

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie ...

34.00zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu