Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 008
Wydanie:
I
ISBN:
83-60583-20-3
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
184
34.65zł

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.

 

 

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu