Marketing i public relations w małej firmie

Marketing i public relations w małej firmie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Rzychoń Tomasz
Tytuł oryginalny:
Practical marketing and Public relations for the Small Business
Wydawca:
Rok:
2005
ISBN:
978-83-7361-625-7
Format:
14.0x21.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
471
51.45zł


Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

Opracuj strategię marketingową
Wykorzystaj różne media do reklamy
Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.

Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.

Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
Walka z konkurencją
Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
Pisanie materiałów prasowych i publikacji
Reklama -- zasady i narzędzia
Badania marketingowe
Dbałość o klientów
Tworzenie materiałów promocyjnych
Współpraca z agencją reklamową

Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu