Problemy i wyzwania public relations w świecie badań i praktyki

Problemy i wyzwania public relations w świecie badań i praktyki
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2 009
Wydanie:
I
ISBN:
83-60583-32-6
Format:
16.5x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
304
50.40zł

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.

 

 

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu