Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków.

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków.
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 005
ISBN:
83-7387-729-0
29.19zł

Racjonalne public relations to sztuka:

- współpracowania nie tylko z mediami,

- wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,

- realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,

- zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,

- budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,

- pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,

- umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.

Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu