Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 004
ISBN:
83-208-1560-6
54.60zł

Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów. Zaciekawi także przedstawicieli biznesu oraz instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu