Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 010
Wydanie:
I
ISBN:
83-227-3176-5
Format:
16.5x23.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
212
30.45zł

Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu