Teoretyczne i praktyczne podstawy weryfikacji wybranych teorii subiektywnych w kształceniu nauczycieli języków obcych

Teoretyczne i praktyczne podstawy weryfikacji wybranych teorii subiektywnych w kształceniu nauczycieli języków obcych
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2013
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-229-3370-1
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
186
35.00zł


Największym problemem w kształceniu nauczycieli języków obcych okazują się być ich teorie subiektywne, czyli głęboko zakorzenione poglądy i opinie na temat samego języka, procesów jego uczenia się i nauczania, różnorodnych uwarunkowań sukcesu, istoty motywacji oraz autonomizacji. Książka ta, wykorzystując rezultaty najnowszych badań z zakresu glottodydaktyki, podejmuje dyskusję nad słusznością wybranych teorii subiektywnych oraz przedstawia propozycje kształcenia nauczycieli z zastosowaniem refleksji, która pozwoli na weryfikację niektórych z tych teorii wśród kandydatów do zawodu. Weryfikacja teorii subiektywnych da z kolei możliwość wykształcenia nauczycieli o otwartych umysłach, bardziej autonomicznych i kreatywnych, co może usprawnić proces nauczania języka.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu