Wskazuję, nazywam, rozumiem. Cz.2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Cz.2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2019
ISBN:
978-83-80801-56-1
Format:
21.5x30.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
42
36.00zł

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych.

W teczce znajduje się:

zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);
zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).

Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu