Zarządzanie i planowanie marketingowe. Wyd. 2 popr.i rozsz.

Zarządzanie i planowanie marketingowe. Wyd. 2 popr.i rozsz.
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 005
ISBN:
83-7387-836-X
30.50zł

Popraw swoją skuteczność – zacznij od marketingu, który wspiera sprzedaż!

Czy:

- znasz sposoby organizowania działalności marketingowej?

- wiesz, jak bardzo może pomóc dobrze określona misja i strategia przedsiębiorstwa?

- potrafisz opracować skuteczny plan marketingowy?

- umiesz właściwie kontrolować i motywować pracowników?

Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży. Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla kierunku Zarządzanie i Marketing.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu